torsdag 19. august 2010

Hallo!!!!

Oi, jammen så lenge siden sist jeg var her inne og skrev og leste noe!! En dårlig blogger jeg gitt, prøve å forandre det litt da kanskje! :)

Vel vel,masse har skjedd nå siden sist da! Blandt annet har vi kommet oss på flyttefot og jeg har begynt å jobbe igjen! Hurra!! Så utrolig deilig å komme seg ut og jobbe igjen! Lenge siden sist gitt...

For tiden står symaskinen min nedpakket i kjelleren her så så mye søm blir det nå ikke om dagen gitt... Håper vi får oss et eget sted snart så den kan komme frem igjen! ikke for det, med jobbing og barn blir det ikke alltid så lett å få til å få satt seg ned med den... Men det går seg vel til det også etter hvert!

Nå skal jeg sette meg ned og se på Cake Boss på TLC! Prøve å suge til meg litt info! Hehe...

Så intill neste gang: Ha det bra!!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar