søndag 14. juni 2009




Da julen 2008 sto for døren ( alle barna fikk egne tepper ) var det på tide å legge siste hånd på verket av hjemmelagede julegaver, og dette teppet fikk Emilie. Her er det en liten blanding av ensfarget bomull og Shangri-La, en serie jeg forelsket meg i omtrent med en gang jeg fikk se den! :)

Ovenfor er teppet til Christoffer, et teppe i forskjellige bomullsstoffer. Ideen og mønsteret kommer fra en dame i Canada som jeg har blitt litt kjent med. Takk for ideen MaryLynn! :)


2 kommentarer:

  1. Hei! Hyggelig med flere bloggere fra LiewrQuilten. Jeg begynte å blogge 25. mars -09 og det er kjempe gøy.
    Så flotte tepper du har laget, heldige unger :0)
    Ønsker deg en fin blogguke .

    SvarSlett
  2. Tusen takk! :)
    Alltid moro å høre hva andre også har å si! :)

    En herlig ny blogguke til deg selv også! :)

    SvarSlett