tirsdag 16. juni 2009

Hjemme med sykt barn...

Hmm...tidlig tirsdagsmorgen og her sitter man, prøver å holde øyneen åpne og komme skikkelig til seg selv.. Morgenen min begynte litt før kl 6 i morges, da var Martin oppe igjen fordi han måtte på do..stakkars liten har sittet på do og kastet opp i hele natt..Kjenner den lille glohete kroppen som er så full av feber og ikke helt vet hva han skal gjøre.. Er ikke greit å være liten og syk altså.. Så nå ligger han igjen så lang som han er i godstolen og ser på playhouse disney.

2 kommentarer:

  1. Stakars lille Martin, eller han er jo stor gutt nå som han sier selv. Håper han snart blir frisk igjen. Kommer bort og hilser på litt senere i dag jeg. Ha god bedring så lenge.
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Hei!
    Håper du har det bra!
    Jeg har en award jeg vil dele med deg, en award for kreative bloggere. Du finner den på bloggen min :09

    SvarSlett